Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Den otevřených dveří - 17.10.2019

11.9.2019

Vážení obchodní přátelé, dovolte, abychom Vás pozvali na Den otevřených dveří, který se bude konat 17. 10. 2019. ... více

Otevření mateřské školy Dobřany

3.9.2019

Včera se poprvé otevřely dveře mateřské školy. ... více