Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Testování minivzorků v COMTES FHT a.s.

9.3.2021

Již několik let se věnujeme testování mikrovzorků, které jsou až 100 menší než standardní vzorky. ... více

Nové tryskací zařízení pro úpravu povrchu kovových materiálů

9.2.2021

V polovině ledna 2021 bylo na Metalurgické hale instalováno zařízení pro úpravu povrchů námi vyráběných kovových materiálů. ... více