Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Jan Džugan jmenován profesorem

28.6.2019

Prof. Ing. Jan Džugan, Ph.D. dne 20.6.2019 Převzal v Pražském Karolinu jmenovací dekret ... více

COMTES FHT a.s. jako nový člen SVTP

10.6.2019

Dne 6.6.2019 výbor SVTP ČR schválil přijetí nového člena COMTES FHT. a.s.. ... více