Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Volkswagen firma roku 2025

12.9.2025

Včera 11. 9. 2025 proběhlo vyhlášení vítězů 20. ročníku podnikatelské soutěže Volkswagen Firma roku 2025. COMTES FHT a.s. obdržela 1. místo. ... více

MaterialsToday2025

9.7.2025

Naše kolegyně, výzkumná pracovnice Ing. YIng Li, Ph.D. získala ocenění za nejlepší poster v rámci konference Materials Today 2025 konané 23. - 26. června 2025 v Sitges, Španělsko. ... více