Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Macarát pro Ulitu na statku z.s.

21.5.2019

Dne 15.5.2019 se v multifunkčním sále VTP v Dobřanech uskutečnil benefiční koncert pořádaný ZUŠ Dobřany na podporu spolku Ulita na statku z.s. ... více

Nové vybavení - 3D scaner

3.5.2019

V polovině dubna letošního roku byl na oddělení počítačového modelování pořízen nový 3D scaner ATOS Capsules. ... více