Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Dokončení investic projektu zaměřeného na pokročilé kovové materiály pro 3D tisk otevírá cestu k intenzivnímu výzkumu a spolupráci s průmyslem

11.6.2025

S potěšením oznamujeme, že byly úspěšně dokončeny všechny investiční aktivity v rámci ambiciózního projektu zaměřeného na podporu výzkumu a aplikace kovových materiálů pro 3D tisk. ... více

Swedish Steel Prize 2025

12.5.2025

Společnost Volkswagen získala prestižní cenu Swedish Steel Prize 2025 za průkopnickou práci na systému SIBORA®, řešení nové generace pro lisování za tepla pro konstrukční součásti automobilů. Náš podíl na tomto úspěchu, ve spolupráci s partnerem Matplus a Volkswagen a silným konsorciem společností zaměřených na inovace, je zdrojem velkého uspokojení. ... více