Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

CAD model čelistí pro padostroj

13.7.2020

Pomocí topologické optimalizace byl vytvořen CAD model čelistí pro padostroj. ... více

Vyšla nová publikace!

10.7.2020

Vyšla nová publikace ,,Průvodce systémem veřejné podpory výzkumu, vývoje a inovací v České republice - 2020". ... více