Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Výzkumníci v COMTESu restaurovali národní památku

5.11.2019

Ve středu 28.8.2019 bylo z Pražského hradu sejmuto a převezeno do COMTESU srdce největšího českého zvonu Zikmund ... více

Otázky Tondy Procházky

28.10.2019

Zveme Vás na zábavné rozhlasové talkshow herce a režiséra Antonína Procházky! Akce se koná 4. 11. 2019 od 18.00 v Multifunkčním sálu VTP Comtes v Dobřanech. ... více