Marketing - Výzva IV.

Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a
středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.

Prioritní osa: Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních firem
Specifický cíl: Zvýšit internacionalizaci malých a středních podniků
Cílová skupina: malé a střední podniky
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 - 31. 5. 2019

Více informací

Soutěž ,,NEJ inovátor Plzně 2019"

27.1.2020

COMTES FHT a.s. postoupila do dalšího kola soutěže NEJ inovátor Plzně 2019 ... více

Laboratoř 3D tisku byla přestěhována do nových prostor.

29.11.2019

V souvislosti se zprovozněním nových prostor v rámci VTP byla laboratoř 3D tisku přestěhována ... více